Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απάντηση Σωματείου Χαλκιδικής στο Δελτίο τύπου που εξέδωσε η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. στις 10/5/2012






Με αφορμή το χθεσινό δελτίο τύπου, το οποίο  μάλιστα απευθύνεται  εκτός των Σωματείων  και σε κάθε αρμόδιο όργανο (και επ’ αυτού ζητάμε την άμεση διευκρίνηση σας όσον αφορά ποιους εννοείται άμεσα ενδιαφερόμενους)που αναφέρεται στην  πάγια θέση σας , όπως αυτή διαμορφώθηκε στις Γενικές Συνελεύσεις,(σας υπενθυμίζουμε  ότι επ’ αυτού του θέματος έγινε μια Γενική Συνέλευση και άρα ο πληθυντικός αποτελεί πλεονασμό ) και στα Κλαδικά Συμβούλια (επίσης δυο Κλαδικά Συμβούλια με καθαρά γνωμοδοτικό χαρακτήρα και όχι δεσμευτικό προς εσάς ), ήταν η διατήρηση των εδρών, ότι αυτό επετεύχθη και είναι Νόμος του κράτους . Την ίδια στιγμή , που δια Νόμου η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, έχουν κάνει, η μεν πρώτη  επέκταση των ορίων της μέχρι το Λαύριο, σε επίπεδο Αττικής ,η δε δεύτερη επέκταση των ορίων της, επιλεκτικά χωρίς απόφαση Γενικής Συνελεύσεως  ,η γνωμοδότηση Κλαδικού Συμβουλίου . Σας υπενθυμίζουμε δε , την προτροπή του προέδρου  στο Δ.Σ. (χωρίς απόφαση της Γενικής Συνελεύσεως  ή γνωμοδότησης του Κλαδικού Συμβουλίου ) να φέρουν προτάσεις οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, για συνένωση των περιοχών που επιθυμούν, έτσι ώστε να συμπεριληφθούν, στον νόμο 4070. Πράγμα που και ο Νομός Χαλκιδικής απαιτούσε σθεναρά  και το κάνατε δεκτό, μέχρι την στιγμή που ο Κ Πρωτόπαπας ,ο οποίος πραγματικά εμφανίσθηκε ως από μηχανής θεός και ζήτησε επιτακτικά και εκβιαστικά, την απόσυρση όλων των υπόλοιπων περιοχών, πλην Αθηνάς και Θεσσαλονίκης .Το ερώτημα που μπαίνει εδώ, είναι γιατί η Ομοσπονδία των ταξί της χώρας, δέχτηκε διαφορετική μεταχείριση ,για δυο Νομούς κατ’ εξαίρεση ; Είναι θεμιτό, να υπάρχει σε έναν Νομό, επιλεκτική μεταχείριση προς όφελος ορισμένων Σωματείων, που ταυτόχρονα ενδέχεται να δημιουργούν, συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στα όμορα Σωματεία αυτών  ; Έχουν εγκριθεί αυτές οι διαφοροποιήσεις, από τις Γενικές  Συνελεύσεις  και τα Κλαδικά Συμβούλια του κλάδου;  Γιατί η Ομοσπονδία, περιορίζεται σε αυτήν τη δήλωση, (που κατά την γνώμη μας κάθε άλλο, παρά κολακευτική είναι για μια Ομοσπονδία, που υποτίθεται πρέπει να ενδιαφέρεται εξίσου για όλα τα Σωματεία της χώρας ) και δεν αναφέρεται στο θέμα της έκδοσης νέων αδειών , που ο νόμος υποχρεώνει τους Περιφερειάρχες , βάση του μαθηματικού τύπου, να  εκδώσουν  και αν κάνατε μια έρευνα θα ανακαλύπτατε το πόσο τραγικός,( χιλιάδες νέες άδειες  ) είναι αυτός ο αριθμός νέων αδειών . Υπήρχε απόφαση Γενικής Συνελεύσεως ή έστω γνωμοδότηση Κλαδικού Συμβουλίου, για την συγκεκριμένη συγκατάθεση σας, στον τρόπο της έκδοσης νέων αδειών, με αυτόν τον μαθηματικό τύπο ; Ή αντίθετα στο Κλαδικό Συμβούλιο σας εφιστούσαμε την προσοχή ,για την παγίδα αυτού και σας λέγαμε σε όλους τους τόνους, ότι αυτός ο μαθηματικός τύπος, είναι η καταστροφή μας και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τον  δεχτείτε;

 Ο μαθηματικός τύπος δεν αποτυπώνει τις πραγματικές ανάγκες και δημιουργεί ανισότητες, αλλά και υπέρμετρη έκδοση νέων αδειών .Και εξηγούμε  γιατί .
 

Α = ( Π+Πν)/1000*Σi


Α= άδειες
 

Π= μόνιμος πληθυσμός (πραγματικός αριθμός και λογικό δεδομένο )

  
Εδώ ο τύπος εισάγει λάθος δεδομένα (Πν)
 

Πν = διανυκτερεύσεις  τριών τελευταίων ετών (3) / 1095 που σημαίνει ότι παίρνει ως δεδομένο τις διανυκτερεύσεις των τριών τελευταίων ετών και βγάζει τον μέσο όρο ανά ημέρα ( τον οποίο πλέων  θεωρεί ως  μόνιμο πληθυσμό) αφού  τον προσθέτει  στο (Π) δηλαδή στον ήδη καταγεγραμμένο και πραγματικό μόνιμο πληθυσμό . Αν και δεν διαμένει μόνιμα τον θεωρεί μόνιμο . Τον εξισώνει δηλαδή με τους μόνιμους κατοίκους .Χωρίς να εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο μετακινείται ο τουρίστας π.χ. αλλά και τις ανάγκες μετακίνησης του με ταξί , που δεν είναι ίδιες με αυτές των μόνιμων κατοίκων, αλλά και που δεν υφίστανται  για όλο  τον χρόνο, παρά μόνο για την τουριστική σεζόν, του ενός μηνός  .



α)οδικός τουρισμός που ταξιδεύει με Ι.Χ  και άρα δεν χρειάζεται ταξί .

β) οργανωμένος τουρισμός με ημερήσιο πρόγραμμα επισκέψεων και άρα δεν χρειάζεται ταξί .

γ) τουρισμός all inclusive  όλα πληρωμένα  και άρα δεν χρειάζεται ταξί .


δ) μεμονωμένοι τουρίστες που ενοικιάζουν αυτοκίνητο και άρα δεν χρειάζονται ταξί .


ε)Τουρισμός που μετακινείτε με Κ.Τ.Ε.Λ. και άρα δεν χρειάζεται ταξί .


ζ) Όλοι οι τουρίστες που έρχονται με αεροπλάνο , τρένο, πλοίο , οι οποίοι μόλις κατεβούν στις υπερτοπικές αυτές υποδομες, χρησιμοποιούν ταξί της πιάτσας,(Θεσσαλονίκης) για να μετακινηθούν στις περιοχές μας  και μάλιστα κλείνουν και την επιστροφή τους με το ταξί που θα τους μεταφέρει και άρα δεν χρησιμοποιούν τα δικά μας ταξί .

η) Μετακίνηση τουριστών, με τα νόμιμα  βανάκια των ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων .

θ) Μετακίνηση τουριστών ,με παράνομα βανάκια και ταξί (πειρατικά ) τα οποία όμως, η αστυνομία στις περισσότερες περιπτώσεις καταγγελιών μας, αδυνατεί να ελέγξει, λόγο φόρτου εργασίας και ελλείψει προσωπικού κατά τους θερινούς μήνες

Όλα τα παραπάνω, καταστούν το συγκεκριμένο  δεδομένο (Πν), αναξιόπιστο και όχι μόνο. Διότι εισάγει στον τύπο, ψευδή εικόνα πραγματικών συνθηκών  και λειτουργεί παραπλανητικά, για την καθαρή και σωστή αποτύπωση, των πραγματικών αναγκών . θα μπορούσε να αντικατασταθεί και στην θέση του να μπουν, πραγματικά δεδομένα, όπως π.χ. αφίξεις και αναχωρήσεις 3 τελευταίων ετών /1095. Τότε θα είχαμε σωστή εικόνα της ανάγκης μετακίνησης των επισκεπτών

Το 1000 είναι απλά ο διαιρέτης της παρένθεσης, παίζει όμως πολύ σοβαρό ρόλο στην διαμόρφωση του αποτελέσματος, αν σκεφτούμε ότι αυξάνεται ή μειώνεται κατά περίπτωση, λόγο του πολλαπλασιασμού του, με ένα άλλο αδιευκρίνιστο και υποκειμενικό συντελεστή  (ΣΙ) ο οποίος, δεν διευκρινίζεται με ποια κριτήρια θα αυξομειώνεται, από τους κατά τόπους περιφερειάρχες και μάλιστα θέτει όριο προς τα κάτω τον συντελεστή 1,5.
 
  Στα  δυο Κλαδικά Συμβούλια, όταν ο πρόεδρος ήθελε ομόφωνη απόφαση, για να ξεκινήσουμε απεργία διαρκείας, θέσαμε το ερώτημα πριν να ψηφίσουμε: <<Πρόεδρε ούτε μια έκδοση νέας άδειας ,ούτε στο παραμικρό χωριό; >> και η απάντηση του προέδρου << ούτε μια άδεια, ούτε στο ποιο μικρό χωριό >> . Ποιες ήταν από εκεί και πέρα οι Γενικές Συνελεύσεις ή τα Κλαδικά Συμβούλια , που αναίρεσαν αυτήν την δέσμευση  και βγαίνουν χιλιάδες άδειες ;  Δεσμευτήκατε, ότι κάθε εβδομάδα, θα καλούσατε Κλαδικό Συμβούλιο ,για να συνδιαμορφώναμε ,την πρόταση μας και με αυτήν θα πορευόμασταν μέχρι το τέλος . Ούτε ένα Κλαδικό δεν καλέσατε . Ούτε μια Γενική Συνέλευση δεν καλέσατε , ως ορίζει το καταστατικό σε περιπτώσεις τόσο σοβαρές για τον κλάδο . Πότε και σε ποια Γενική Συνέλευση δεχτήκαμε, τα ΕΙΔ.ΜΙΣΘ. οχήματα ως ανταγωνιστικό προς το ταξί μέσο ;Πότε και σε ποια Γενική Συνέλευση, πήραμε απόφαση να παραχωρήσουμε το δικαίωμα μας, για διαπραγμάτευση του κόμιστρου με νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, στα ΕΙΔ.ΜΙΣΘ. Ε.Δ.Χ. κι έτσι να πετάξουμε το ταξί από τις οργανωμένες μεταφορές ;
Πότε καλέσατε Γενική Συνέλευση ή Κλαδικό Συμβούλιο  από την ώρα της απεργία και μετά ; Φέρεται ακέραια την ευθύνη για την αποδοχή του Εκτρώματος Βορίδη, χωρίς την έγκριση του συνόλου του Κλάδου  και αποφασίσατε από μόνοι σας, χωρίς τον Κλάδο για την καταστροφή του . Έχετε διχάσει την περιφέρεια , σε ευνοημένους και μη ευνοημένους και προκαλέσατε εμφύλιο πόλεμο μεταξύ Σωματείων, που θα οδηγήσει σε ολέθρια αποτελέσματα για όλους . Έχετε αποδεχθεί ένα έκτρωμα, το οποίο είναι τόσο προχειρογραμμένο, που επιδέχεται πολλαπλές ερμηνείες, ως επί το πλείστον δυσμενής για  τον κλάδο . Κι σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεστε με αυτό το έγγραφο, να μας τραβήξετε το αυτί και να μας πείτε ότι αυτό αποφάσισαν η Γενικές  Συνελεύσεις και τα Κλαδικά Συμβούλια , τα οποία εσείς οι ίδιοι απαξιώσατε και υποβαθμίσατε ; Αν δεν έχετε το θάρρος, να ζητήσετε συγνώμη από του χιλιάδες επαγγελματίες που σας στήριξαν και σας έκαναν να φαντάζεται θεοί, στα μάτια όλου του Ελληνικού λαού, αν δεν έχετε την τόλμη να παραδεχτείτε την απερισκεψία σας και να καλέσετε έστω μια Γενική Συνέλευση στην οποία να  υποβάλλεται την παραίτηση σας , επειδή δεν καταφέρατε, να αποτρέψετε την καταστροφή αυτού του κλάδου , τότε είναι καλύτερα να σιωπάτε, ως ένδειξη σεβασμού, στους χιλιάδες αγωνιστές του καλοκαιριού, που θυσίασαν τα πάντα, γιατί σας πίστεψαν. Δυστυχώς, δεν φανήκατε αντάξιοι αυτής της τιμής και της πίστης  που απλόχερα σας δώσαμε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΠΑΡΤΗΣ & ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ «Η ΑΠΕΛΛΑ»

                    ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΠΑΡΤΗΣ & ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ «Η ΑΠΕΛΛΑ» Λυκούργου 61 ΣΠΑΡΤΗ Τηλ/ Fax : 27310 83608 Website: http://spartitaxi.blogspot.com/ Ε - mail : taxi . sparti @ gmail . com Κιν. 6937-134229/ 6974-314388                                                     Σπάρτη 2 2 Φεβρουαρίου 201 2                               Αρ. Πρωτ.: 08 Προς προς τον Υπουργό Εργασίας  & Κοινωνικής Ασφάλισης   κ. Γεώργιο Κουτρουμάνη Κοινοποίηση: ·         Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Μαυρουδή (Μάκη) Βορίδη ·         Οργανισμό Ασφαλίσεων Ελεύθερων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε.) ·         Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) ·         Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Α.Ε.) ·         Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.) ·         Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Λακωνίας ·         Περιφερειακά Συμβούλια και Σωματεί

Διέλευση με πλοίο απο τον Ισθμό

Ο Ισθμός της Κορίνθου είναι το στολίδι της περιοχής μας και κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες έρχονται τον δουν,  κυρίως απο την παλιά γέφυρα που βρίσκεται στο κέντρο της διώρυγας. Ένα ενδιαφέρον βίντεο υπάρχει στο διαδίκτυο, που δείχνει την διέλευση ενός εμπορικού πλοίου διαμέσου της διώρυγας, δίνοντας μία εικόνα του Ισθμού που μικρό ποσοστό των επισκεπτών έχει την τύχη να δει. Δείτε το βίντεο εδώ

ΝΕΟ WEBSITE ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Παρακαλώ επισκεφθείτε μας στο νέο site μας  ΕΔΩ Please visit our new site HERE http://www.radiotaxi-korinthou.gr/el/radiotaxi-taxi-korinthos-korinthou