Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταξί άνευ.. ΚΤΕΟ



Σε... τρόμο της ασφάλτου έχουν μετατραπεί το τελευταίο διάστημα τα ταξί της πόλης του Ηρακλείου, που στην πλειονότητά τους κυκλοφορούν χωρίς να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Ως αιτία οι ιδιοκτήτες τους προβάλλουν την απόφαση των αρμόδιων Αρχών να αναγκάσουν τους ιδιοκτήτες ταξί να έχουν πρώτα τακτοποιήσει μέχρι κεραίας τις ασφαλιστικές τους εισφορές στο ΤΕΒΕ για να μπορούν κατόπιν να περνάνε από έλεγχο.
Με την οικονομική κρίση όμως να έχει ήδη εξαθλιώσει και αυτόν τον επαγγελματικό κλάδο και με τους ίδιους τους οδηγούς ταξί να κάνουν παράλληλα λόγο για πτώση του τζίρου κατά 60%, το να αντεπεξέλθουν στο βαρύ αυτό έξοδο της αποπληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών τους, όπως τόνισε χθες στη "Ν.Κ." ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου, κ. Γιώργος Πλουμίδης, είναι αδύνατον, τη στιγμή μάλιστα που πολλές από αυτές ξεπερνούν τις 20.000 ευρώ.
«Ήδη αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να επιβιώσουμε με μεροκάματο 15-20 ευρώ. Οι περισσότεροι συνάδελφοι χρωστάνε αστρονομικά ποσά μόνο στο ΤΕΒΕ. Υπάρχει συνάδελφος που χρωστάει 25.000 ευρώ, για παράδειγμα. Το 90%, για να μην πω το 100%, από ’δω και στο εξής δε θα μπορεί να πληρώνει τις ασφαλιστικές του εισφορές», τόνισε ο κ. Πλουμίδης.
Χαρακτηρίζοντας το μέτρο αυτό καθαρά εκβιαστικό από πλευράς της κυβέρνησης, που - όπως είπε - σκοπό έχει μόνο την είσπραξη και όχι την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, ο ίδιος ζητά την άμεση απόσυρσή του. «Δεν μπορείς να τιμωρείς με αυτό τον τρόπο τον ιδιοκτήτη ταξί, στερώντας του τον έλεγχο ΚΤΕΟ. Τα ποσά που οφείλονται τοκίζονται και κάποια στιγμή θα πληρωθούν. Δεν πρόκειται να τα χάσουν, καθώς, όταν θελήσεις να φύγεις από το επάγγελμα, υποχρεούσαι να καλύψεις τις εισφορές αυτές. Γιατί μας βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό εκβιάζοντάς μας; Σε ποιο άλλο επάγγελμα γίνεται αυτό; Πρέπει να κινδυνεύει ο πολίτης και παράλληλα και εμείς οι ίδιοι; Δυστυχώς, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τα πάρουνε. Όμως δεν είναι έτσι», πρόσθεσε ο κ. Πλουμίδης, εκφράζοντας την οργή του κλάδου.
Την ίδια στιγμή πάντως, οι ιδιοκτήτες ταξί της πόλης, που βρίσκονται σε αναμονή της τελικής διαμόρφωσης του νομοσχεδίου περί απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους, λένε "ναι" στην απελευθέρωση αλλά με την προϋπόθεση ότι θα τεθούν υπόψη οι όροι και τα κριτήρια που από την πλευρά τους θέτουν, τα οποία θα συμβάλουν στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών και στον εξορθολογισμό του κλάδου.
«Εμείς λέμε "ναι" στην απελευθέρωση, αλλά βάσει κάποιων θεσμικών και αρκετά σημαντικών κριτηρίων. Αυτό που ζητάμε είναι να παραμείνουν οι έδρες ως έχουν αυτή τη στιγμή για τον κάθε ιδιοκτήτη ταξί και όπου χρειάζεται να εκδοθούν νέες. Αυτό να γίνει βάσει όμως των πληθυσμιακών κριτηρίων και όχι ανεξέλεγκτα, έτσι ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες που παρουσιάζονται» είπε ο κ. Πλουμίδης.
Ωστόσο, ο ίδιος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η απελευθέρωση του επαγγέλματος, όταν θα μπουν σε αυτό άτομα χωρίς εμπειρία και εξειδίκευση, επισημαίνοντας ότι θα είναι εύκολο για αυτούς, από τη μια στιγμή στην άλλη, να βρεθούν χρεωκοπημένοι.

ΠΗΓΗ : www.neakriti.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΕΡΓΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ απεργία την ΠΕΜΠΤΗ 14/4/16  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  ΣΤΙΣ 09.00 Π.Μ ΑΘΗΝΑ 12/4/16 Η Διοίκηση στα πλαίσια της απόφασης του Κλαδικού Συμβουλίου στις 6/4/16 για τα οικονομικά-φορολογικά ζητήματα και το θέμα των ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρων, αφού επεδίωξε να συναντήσει τον Ειδικό Γραμματέα Εσόδων και αντ’ αυτού συναντήθηκε με τον Διευθυντή του στις 7/4/2016 και συμφωνήσαμε σε άμεση συνάντηση με τον αρμόδιο σύμβουλο του λόγω του επείγοντoς του ζητήματος.  Μέχρι σήμερα αυτό δεν έγινε. Έχουμε από την μία, την δέσμευση του Αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού, τόσο στο Προεδρείο, όσο και στην Βουλή για άμεση λύση του ζητήματος και από την άλλη την αδιαφορία των καθ΄ υλην αρμοδίων-που συζητούν μόνο με τρεις κατακευαστές- εισαγωγείς ταξιμέτρων - για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα από την μη δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας των ταξί τους, χωρίς αυτοί να ευθύνονται . Για τον λόγω αυτό και στα πλαίσια της ομόφωνης γνώμης του Κλα

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΠΑΡΤΗΣ & ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ «Η ΑΠΕΛΛΑ»

                    ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΠΑΡΤΗΣ & ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ «Η ΑΠΕΛΛΑ» Λυκούργου 61 ΣΠΑΡΤΗ Τηλ/ Fax : 27310 83608 Website: http://spartitaxi.blogspot.com/ Ε - mail : taxi . sparti @ gmail . com Κιν. 6937-134229/ 6974-314388                                                     Σπάρτη 2 2 Φεβρουαρίου 201 2                               Αρ. Πρωτ.: 08 Προς προς τον Υπουργό Εργασίας  & Κοινωνικής Ασφάλισης   κ. Γεώργιο Κουτρουμάνη Κοινοποίηση: ·         Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Μαυρουδή (Μάκη) Βορίδη ·         Οργανισμό Ασφαλίσεων Ελεύθερων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε.) ·         Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) ·         Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Α.Ε.) ·         Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.) ·         Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Λακωνίας ·         Περιφερειακά Συμβούλια και Σωματεί

Rally με ταξι;

Στο Rally Akropolis 2017 το Δίκτυο Ταξί 18300 είναι βασικός χορηγός του πληρώματος με οδηγό τον Παπαδημητρίου Αγγελο και συνοδηγό τον Γεωργαντά Νίκο. Το Rally θα πραγματοποιηθεί στην Λαμία στις 2, 3, 4 Ιουνίου 2017. Το Service Park θα πραγματοποιηθεί στις 2 Ιουνίου,  στο εκθεσιακό κέντρο Λαμίας. Θα υπάρξουν δώδεκα ειδικές χωμάτινες διαδρομές. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του  Ραλλυ Ακρόπολης.