πηγή TO BHMA
- «Για κάθε ανώνυμη εταιρεία ή συνεταιρισμό Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων …παραχωρείται δικαίωμα θέσης σε κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου, κυβισμού άνω των 3.000 κυβικών εκατοστών, χωρίς μετρητή. Στις ανώνυμες εταιρείες ή συνεταιρισμούς, που συστήνονται για την εκμετάλλευση τουλάχιστον δέκα αυτοκινήτων χωρίς μετρητή, χορηγείται δικαίωμα θέσης σε κυκλοφορία μίας νέας άδειας άνω των 3.000 κυβικών εκατοστών για κάθε τρία τέτοια αυτοκίνητα, που συμμετέχουν στην εταιρεία ή συνεταιρισμό».
- Στην επιτροπή, που θα γνωμοδοτεί στους περιφερειάρχες για τον αριθμό των νέων αδειών, θα συμμετέχουν εκπρόσωποι τόσο των εργαζομένων οδηγών ταξί όσο και των εμπορικών επιμελητηρίων
- Τα νέα ταξί θα πρέπει να έχουν κυβισμό μηχανής τα μεν βενζινοκίνητα τουλάχιστον 1.550 κυβικά εκατοστά και άνω, τα δε πετρελαιοκίνητα κυβισμό μηχανής τουλάχιστον 1.450 κυβικά εκατοστά και άνω.
- - Δύο μήνες μετά την δημοσίευση του νόμου, οι περιφερειάρχες θα αποστείλουν στο υπουργείο Υποδομών συνολική πρόταση για την ενοποίηση εδρών ταξί στις περιφέρειές τους.
- - Στην περιφέρεια τα ταξί θα αποσύρονται τελικά στα 24 και όχι τα 20 έτη, όπως προέβλεπε αρχικά το νομοσχέδιο.
διαβάστε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ