Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

πηγή kathimerini.gr

Για την Αθήνα προβλέπονται 3 ταξί ανά 1.000 κατοίκους (από 2,5) με δυνατότητα αύξησης του συντελεστή από 0,1 έως 0,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Κάθε διετία θα μπορεί ο περιφερειάρχης να αλλάζει την ποσόστωση με αναλογία όχι μικρότερη του 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Στη Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται διαφορετική ποσόστωση από αυτήν της Αθήνας, καθώς η αναλογία διαμορφώνεται στα 1,8 ταξί ανά 1.000 κατοίκους με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,7 ταξί ανά 1.000 κατοίκους και στην υπόλοιπη περιφέρεια 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
 Τα ειδικά οχήματα (5 - 9 θέσεων) θα προκύπτουν από μετατροπή υφιστάμενων αδειών. Προσδιορίζεται ότι στις 100 άδειες για την Αθήνα οι 30 θα αφορούν ειδικά διασκευασμένα ώστε να μπορούν να μεταφέρουν άτομα με ειδικές ανάγκες, στη Θεσσαλονίκη η αντίστοιχη αναλογία είναι 15 άδειες για ΑΜΕΑ στις 50 και στην περιφέρεια 3 στις 10 άδειες. Εάν δεν εκδοθεί ο παραπάνω αριθμός αδειών κατόπιν μετατροπής των υφιστάμενων, προβλέπεται η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών ειδικής μίσθωσης ταξί.
 Η φορολόγηση της μεταβίβασης αδειών θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία όμως θα προσδιοριστούν στο πλαίσιο του νέου φορολογικού νομοσχεδίου. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα μίσθωσης οχημάτων με οδηγό σε φορείς του Δημοσίου και ΝΠΔΔ, με κόμιστρο που θα διαμορφώνεται κατόπιν έγγραφης συμφωνίας.

διαβάστε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου