Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012

Συνάντηση του υπευθύνου του Τομέα Μεταφορών & Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας (βουλευτή Κοζάνης) κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου με συνδικαλιστές του κλάδου των ταξί στην Κοζάνη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΤΑΞΙ & ΑΓΟΡΑΙΩΝ

ΠΡΟΣ: ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΙΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΝΑΤ. ΜΑΚ. & ΘΡΑΚΗΣ

Την Παρασκευή 16/03/2012 και ώρα 13: 00 στη Κοζάνη πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση στελεχών με τον υπεύθυνο του Τομέα Μεταφορών & Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας (βουλευτή Κοζάνης) κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο. Η πρωτοβουλία αυτής της συνάντησης ανήκει στον Πρόεδρο της Κοζάνης κ. Αντώνη Γαλάνη και του ιδίου του βουλευτή κ. Παπαδόπουλου. Εκτός από τους προαναφερθείς στη συνάντηση παρευρέθηκε και η κ. Ευαγγελία Τσάγκα, πρώην Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου Μεταφορών.

Έγινε μια φιλική διεξοδική και εύκαρπη κουβέντα πάνω στο επικείμενο νομοσχέδιο με σκοπό να τονώσει λίγο την ψυχολογία των ιδιοκτητών ταξί που ταλανίζονται εδώ και μήνες.

Πάντα δια στόματος κ. Παπαδόπουλου το νομοσχέδιο βρίσκεται στο τελικό στάδιο οπού θα κατέβει προς ψήφιση στη βουλή των Ελλήνων την εβδομάδα των Βαΐων ως κατεπείγον μαζί με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών. Ο Υπουργός κ. Βοριδης δέχτηκε αρκετές προτάσεις, που τελικά υιοθέτησε στο νομοσχέδιο από τον κ. Παπαδόπουλο και είναι ανοιχτός και για άλλες αλλαγές μέσα στη βουλή.
Αναλυτικότερα το σχέδιο νόμου αναφέρει.

Έδρες. Παραμένουν ως έχουν χωρίς καμιά μεταβολή.

Τρόπος έκδοσης νέων αδειών. Μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου σε τρεις μήνες θα ξεκινήσει η διαδικασία για χορήγηση νέων αδειών. Το 2015 σε δεύτερη φάση και κατόπιν κάθε δυο χρόνια. Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι κάθε δυο χρόνια θα βγαίνει προκήρυξη από την περιφέρεια για νέες άδειες χωρίς να διευκρινίζεται για τον τόπο που θα δοθεί και αν δοθεί άδεια. Όταν συμπληρωθούν οι αιτήσεις τότε ο Περιφερειάρχης μαζί με την επιτροπή που προβλέπεται από το νομοσχέδιο, οπού θα συμμετέχει και το ανώτερο συνδικαλιστικό όργανο του νομού, θα εξετάζει τα περιβαλλοντολογικά, αλλά και πληθυσμιακά κριτήρια κατά έδρα όπου θα γίνεται χρήση ενός τύπου {ΜΠ+Δ3/1000 Χ 1 περιφέρεια }[( 2,5 Αθήνα, Θεσ/νικη) (ΜΠ)=μόνιμος πληθυσμός (Δ3)= Διανυκτερεύσεις τριών τελευταίων χρόνων.] και σύμφωνα με τα στοιχεία όπου χωρά άδεια ταξί χορηγείται στον δικαιούχο. Στον τρόπο έκδοσης νέων αδειών συμπεριλαμβάνονται και τα ΕΙΔΜ ταξί. Δεν περιλαμβάνει δηλαδή ξεχωριστή κατηγορία. Μαζί με την αίτηση χορήγησης αδείας ο ενδιαφερόμενος καταβάλει εγγυητική 5000 ευρώ. Η άδεια δίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση στους δικαιούχους και επιστροφή εγγυητικής επιστολής όταν την πάρουν.

Η άδεια ΕΔΧ μετατρέπεται σε ΕΙΔΜ (ειδικής μίσθωσης) αν το θελήσεις και μεταβιβάζεται κανονικά βάση του εμπορικού δικαίου σε Φυσικά και Νομικά πρόσωπα χωρίς να υπάρχει στη κατοχή του αγοραστή ειδική άδεια. Προβλέπεται κοινή απόφαση υπουργού οικονομικών και μεταφορών για μια τιμή αντικειμενικής άξιας. Τίθεται ένα πλαφόν για την παρεμπόδιση μονοπωλίου στην κατοχή των αδειών σε Αθήνα το 10% του στόλου, στη περιφέρεια 5% και σε έδρες κάτω των 20 ταξί, όχι πάνω από 2. Τα ΑΜΕΑ που κυκλοφορούν ήδη, μπορούν να μετατραπούν σε ΕΙΔΜ οχήματα ταξί.

Εταιρίες. Κάθε μορφή εταιρίας και συνεταιρισμών.

Ηλικία αυτοκινήτων στη περιφέρεια 17 έτη (ασκείται πίεση να δοθεί παράταση λόγω κρίσης έως 19-20) Νέα η μεταχειριζόμενα τελευταίας διετίας από euro 5 και πάνω.

Απαγόρευση κατοχής άδειας ΕΔΧ και ειδικής άδειας ταξί σε δημόσιους υπαλλήλους η με όποιον έχει εξαρτώμενη σχέση με το δημόσιο.

Τύπος αυτοκινήτων Ότι τύπο θέλεις ακόμα και τζιπ sw κτλπ. Βενζίνες από 1600cc πετρέλαιο 1500cc υβριδικά υγραέριο 1200 cc.

Ειδική άδεια Υποχρεωτική εκπαίδευση γενιάς ενδιαφερομένου. Γραπτές εξετάσεις. Αλλοδαποί υποχρεωτικά πιστοποιητικό ελληνομάθειας από το Υπουργείο. Ανανέωση κάθε 5 χρόνια.

Σε γενικές γραμμές αυτά είναι τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου. Ενδέχεται να αλλάξουν μερικά μέσα στη βουλή η και να προστεθούν όπως πχ. ο νόμος για τους λαθρομετανάστες Προτείνετε από τον κ Παπαδόπουλο πως μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση του δικαστηρίου ο ιδιοκτήτης να μπορεί να δουλεύει το ταξί του. Ζητήθηκε το νομοσχέδιο να δοθεί στην κατοχή μας, αλλά τελικά κρίθηκε σκόπιμο αφού δεν είχε πάρει την τελική του μορφή και επειδή εκκρεμούσαν κάποια άρθρα της τελευταίας στιγμής (συζητήσεις Βορίδη Παπαδόπουλου) να δοθεί όταν σχηματοποιηθεί πλήρως πριν την ένταξη του στην βουλή για ψήφιση.

Ο                                                                  Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                              Γ .ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ        ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου