Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Μ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑΞΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

    Πραματοποιηθηκε την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011 στην Τρίπολη και στα γραφεία της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών & Εμπόρων Αρκαδίας η συνάντηση στελεχών του κλάδου των ταξί της Πελοποννήσου με τον υπεύθυνο του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας (βουλευτή Κοζάνης) κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο.

    Στη συνάντηση αυτή ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας και έκανε μία ενημέρωση πάνω στη γενικότερη κατάσταση για τα ταξί. Στη συνέχεια δέχτηκε ερωτήσεις και άκουσε τις θέσεις των αντιπροσώπων από τα Σωματεία, τα Ράδιο ταξί και τους Συνεταιρισμούς ταξί και των πέντε Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου πάνω στα θέματα που αφορούν τον κλάδο.



    Ο τομεάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε ότι:
  •  η τρόικα δεν ζήτησε και δεν συζήτησε ποτέ θέμα για τα ταξί.
  • κάθε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφασίζει τι θα κάνει με τα ταξί
  • δεν υπάρχει καμία κοινοτική οδηγία για τα ταξί
  • Προεδρικό Διάταγμα <<Ρέππα>> επίσημα δεν είδαμε ποτέ, παρά μόνο διαρροές για το τι προέβλεπε.
  • Το Π.Δ. <<Ρέππα>> αδιαφορούσε για την περιφέρεια 
    Για τον κ. Βορίδη είπε ότι πρέπει να προχωρήσει στο θέμα του ταξί και ότι υπάρχουν σημεία που συμφωνούν αλλά πρέπει να τα δουν στην πράξη. Σε περίπτωση που δεν συμφωνούν με το Νομοσχέδιο που θα καταθέσει ο κ. Βορίδης δεν θα το στηρίξουν και σε πιθανή κυβέρνηση Ν.Δ θα το αλλάξουν.
    Για την Ν.Δ είπε ότι είναι κοντά στην τελική μορφή ενός σχεδίου νόμου και για αυτό πήρε πρωτοβουλία να γίνουν οι συναντήσεις με τα Περιφερειακά Συμβούλια για να δεχτούν προτάσεις και πιθανές λύσεις που θα οδηγήσουν στη τελική λύση πάνω στο θέμα του ταξί. Οι βασικοί άξονες που κινείται η Νέα Δημοκρατία είναι 
  • 1 ταξί ανά 1000 κατοίκους στην περιφέρεια
  •  2 ταξί ανά 1000 κατοίκους στην Αθήνα
  •  διαφορετικά τιμολόγια ανά περιφέρεια
  • αντικειμενική αξία στην άδεια  
  • η εφορία να εισπράττει των πραγματικό φόρο που αντιστοιχεί στην μεταβίβαση
  • για τα παιδιά των ιδιοκτητών να ισχύει ότι ισχύει για την γονική παροχή
  •  πιθανή μετακίνηση εδρών σε τουριστικές περιοχές
  • 7-θέσια και 9-θέσια να πάνε στους ιδιοκτήτες
  • η άδεια να παραδίδεται εάν και εφόσον περισσεύει κατά την συνταξιοδότηση με το αντίστοιχο τίμημα
  • η Περιφέρεια πρέπει να πάρει αρμοδιότητες 
    Οι εκπρόσωποι των ταξί από την πλευρά τους στάθηκαν στα σημεία που έθιξε ο κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος και από την πλευρά τους ανέφεραν το ζήτημα των  εδρών και των ασφαλιστικών εισφορών, που είναι μια θηλιά στο λαιμό για πολλούς επαγγελματίες, ειδικά μετά την σύνδεση τους με το ΚΤΕΟ.

    

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Rally με ταξι;

Στο Rally Akropolis 2017 το Δίκτυο Ταξί 18300 είναι βασικός χορηγός του πληρώματος με οδηγό τον Παπαδημητρίου Αγγελο και συνοδηγό τον Γεωργαντά Νίκο. Το Rally θα πραγματοποιηθεί στην Λαμία στις 2, 3, 4 Ιουνίου 2017. Το Service Park θα πραγματοποιηθεί στις 2 Ιουνίου,  στο εκθεσιακό κέντρο Λαμίας. Θα υπάρξουν δώδεκα ειδικές χωμάτινες διαδρομές. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του  Ραλλυ Ακρόπολης.

ΑΠΕΡΓΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ απεργία την ΠΕΜΠΤΗ 14/4/16  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  ΣΤΙΣ 09.00 Π.Μ ΑΘΗΝΑ 12/4/16 Η Διοίκηση στα πλαίσια της απόφασης του Κλαδικού Συμβουλίου στις 6/4/16 για τα οικονομικά-φορολογικά ζητήματα και το θέμα των ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρων, αφού επεδίωξε να συναντήσει τον Ειδικό Γραμματέα Εσόδων και αντ’ αυτού συναντήθηκε με τον Διευθυντή του στις 7/4/2016 και συμφωνήσαμε σε άμεση συνάντηση με τον αρμόδιο σύμβουλο του λόγω του επείγοντoς του ζητήματος.  Μέχρι σήμερα αυτό δεν έγινε. Έχουμε από την μία, την δέσμευση του Αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού, τόσο στο Προεδρείο, όσο και στην Βουλή για άμεση λύση του ζητήματος και από την άλλη την αδιαφορία των καθ΄ υλην αρμοδίων-που συζητούν μόνο με τρεις κατακευαστές- εισαγωγείς ταξιμέτρων - για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα από την μη δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας των ταξί τους, χωρίς αυτοί να ευθύνονται . Για τον λόγω αυτό και στα πλαίσια της ομόφωνης ...