Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΠΡΌΕΔΡΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ


         
                Απάντηση στην Επιστολή του επίδοξου ΗΓΕΜΟΝΑ
  ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΓΕΜΟΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ!

Εκείνα που παρατηρεί ο κάθε συνάδελφος που ασχολείται με τον Κλάδο μας και τα προβλήματά του, διαβάζοντας την επιστολή-σχόλιο που ανάρτησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας την 1η Δεκεμβρίου στην ιστοσελίδα αυτής (βλ. ΕΔΩ), είναι δύο πράγματα: ότι ο συντάκτης της δείχνει να βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου είναι το πρώτο· και το δεύτερο που παρατηρεί είναι ένα έλλειμμα αυτογνωσίας που τον χαρακτηρίζει. Παντού στον κόσμο παρατηρούνται αλλαγές και ανατροπές και εκείνος ή δεν θέλει, ή δεν μπορεί, ή δεν τον συμφέρει να το αντιληφθεί και εξακολουθεί να πολιτεύεται όχι ως πρόεδρος αλλά ως ηγεμόνας του Κλάδου. Αναφέρει στην επιστολή του ο αγαπητός πρόεδρος πως κανένας δεν μπορεί να καταργήσει την «εγκυρότητα της Ομοσπονδίας»!
Για να επιχειρήσει ο οποιοσδήποτε να αμφισβητήσει, ή να καταργήσει την εγκυρότητα, θα πρέπει όχι μόνο να υπάρχει κύρος αλλά να είναι και ορατό. Κύρος ενδεχομένως και να… υπάρχει, και σαφέστατα όλοι μας θα πρέπει να επιδιώκουμε να υπάρχει, μόνο που εμείς δεν μπορούμε να το δούμε διότι μας εμποδίζει το παρασκήνιο διαρκείας και κυρίως το έλλειμμα ενημέρωσης.
Προϋπόθεση για να  υπάρχει σεβασμός είναι αυτός να είναι αμοιβαίος.
Στη σημερινή της …ηγεμονική μορφή η Ομοσπονδία θέλει πάντα να μιλάει, ποτέ να ακούει και θεωρεί τα Περιφερειακά Συμβούλια και τα Πρωτοβάθμια Σωματεία της Περιφέρειας, τοπικά υποκαταστήματα της Ομοσπονδίας χωρίς φωνή και αυτονομία.
Για σεβασμό στο Καταστατικό ούτε λόγος να γίνεται!
Στο τέλος της επιστολής του ο πρόεδρος μας συνιστά πατερναλιστικά και με αυταρχικό τόνο να…βρούμε άλλον τρόπο εκτόνωσης!
Απαντούμε: όπως οι συνάδελφοι της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Κρήτης και, ενδεχόμενα, άλλων περιοχών της Χώρας, εκπροσωπώντας τα Σωματεία τους μεμονωμένα, είτε ομάδες αυτών, έχουν συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν, έτσι και εμείς, αλλά και όλα τα Σωματεία της Χώρας θα πρέπει να επιδιώκουμε αυτές τις συναντήσεις. Αλήθεια, γιατί ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας δεν αντέδρασε δημόσια, αλλά ούτε και σε κάποια συγκέντρωση του Κλάδου, όταν συνάδελφοι συνδικαλιστές, μόνο από την Κρήτη, συναντήθηκαν (και καλά έκαναν) στο Υπουργείο Μεταφορών με το Γιάννη Ραγκούση; Τι θέλει δηλαδή ο πρόεδρος; Επειδή η κεντρική διοίκηση (Υπουργεία, Υπηρεσίες, Οργανισμοί, Αρχές, κλπ) της Χώρας βρίσκεται στην Αθήνα, και, παράλληλα, τα κεντρικά πρόσωπα (πρόεδρος, γ. γραμματέας, ταμίας) του σημερινού Προεδρείου της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. είναι αθηναίοι συνάδελφοι, θα πρέπει λοιπόν οι συνάδελφοι συνδικαλιστές της Περιφέρειας, που εκπροσωπούν Σωματεία, να αποκλείονται από συναντήσεις με την κεντρική διοίκηση; Αυτό ίσως θα θέλει ο πρόεδρος, ή, ακόμη πιο εγωκεντρικά, επιθυμεί να συναντάται αυτός και μόνο αυτός, χωρίς καν την παρουσία και συμμετοχή του υπόλοιπου Προεδρείου, όπως ο ίδιος παραδέχεται ότι κάνει καθημερινώς (βλ. ΕΔΩ). Την παρουσία κάποιων μελών του Προεδρείου (πάντα προερχόμενων από την Αθήνα) την επιτρέπει, ως φαίνεται, μόνο στις συναντήσεις του με αρχηγούς κομμάτων, όπου, μεταξύ «τυριού και αχλαδιού», συζητά τα θέματα του κλάδου, φωτογραφίζεται μάλιστα και ανεβάζει αυτές τις όμορφες φωτογραφίες στις επίσημες σελίδες της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ στο facebook. Κατά τα άλλα, η υπεύθυνη, σοβαρή, έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση του Κλάδου από τις σελίδες Σωματείων και απλών συναδέλφων στο διαδίκτυο αποτελεί για αυτόν ανάθεμα, διαδικτυακή φλυαρία, και οι διαχειριστές αυτών βαφτίζονται ως διαδικτυακοί καμικάζι. Αν μπορούσε θα ασκούσε λογοκρισία και στο διαδίκτυο και θα αφαιρούσε ότι δεν του αρέσει, κάτι που πολλές φορές πράττει και με την εφημερίδα του Κλάδου. Για αναρωτηθείτε αγαπητοί συνάδελφοι: γιατί ενώ και δύο χρόνια τώρα που λειτουργεί η ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας μας στην επιλογή χρήσιμα linl περιλαμβάνεται μόνο η ιστοσελίδα του ΣΑΤΑ και κανενός άλλου Σωματείου ή Ράδιο ταξί της Χώρας που έχει παρουσία στο διαδίκτυο; Είναι αυτό δείκτης δημοκρατικής λειτουργίας Ομοσπονδίας όταν στην ιστοσελίδα της (ονομαζόμενης) Πανελλήνιας Ομοσπονδίας δεν είναι κανένα μα κανένα από τα είκοσι πέντε και πλέον Σωματεία (και Ράδιο Ταξί) που διαθέτουν εξαιρετικές παρουσίες στο διαδίκτυο όπως: Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Άρτας, Ξάνθης, Χαλκιδικής Σπάρτης, Κορίνθου, Eurotaxi, Χαλκίδας, R. Tαξί Λευκός Πύργος, Σερρών, candiataxi. taxipatras κ.λπ.; Προτείνουμε στα Σωματεία και Ράδιο Ταξί που έχουν ιστοσελίδες να κάνουν ένα αίτημα στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας για να μπουν αυτές ως σύνδεσμοι στην ιστοσελίδα της και ευχόμαστε το αίτημά τους να μην έχει την ίδια τύχη με αυτό του (από 22/09/10) Σωματείου της Σπάρτης (βλ. ΕΔΩ).
Ακόμη και σήμερα αντηχεί στα αυτιά όλων των στελεχών του Κλάδου η επαναλαμβανόμενη με κάθε ευκαιρία, προτροπή του σεβαστού προέδρου προς όλα τα στελέχη: «βοηθήστε, συναντηθείτε και πιέστε τους ανθρώπους που γνωρίζετε». Αυτό κάναμε και εμείς μαζί με τους υπόλοιπους δυο συναδέλφους προέδρους-εκπροσώπους Σωματείων της Πελοποννήσου. Η διαπραγματευτική ισχύ της Ομοσπονδίας σε καμία περίπτωση δεν κινδυνεύει όταν συναντούνται στελέχη με τον Υπουργό, αντίθετα ενισχύεται, όπως και στην δική μας περίπτωση, δεδομένου ότι οι συμμετέχοντες είναι συνδικαλιστές που δεν προέρχονται από παρθενογένεση, αλλά έχουν εμπεδώσει πολύ καλά τις ανάγκες του επαγγέλματος, διεκδικούν και παλεύουν -όπως άλλωστε πράττουν οι συνάδελφοι-στελέχη του κλάδου παντού στη χώρα- για τα αιτήματα και τις θέσεις του Κλάδου όπως αυτές έχουν επικαιροποιηθεί από το Συνέδριο, τις Γενικές Συνελεύσεις και τα Κλαδικά Συμβούλια, και ως εκ τούτων, σε καμία περίπτωση, δεν διαχωρίζουν τη θέση τους από την Ομοσπονδία, την οποία στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις όπως έχουν αποδείξει και στο πρόσφατο παρελθόν.
Δεν χρειάζεται αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι να πούμε τίποτα περισσότερο από το να δηλώσουμε προς κάθε κατεύθυνση πως τα Σωματεία που εκπροσωπούμε θα συνεχίσουν από τις σελίδες τους στο ιντερνέτ, αλλά και με οποιονδήποτε άλλον τρόπο έχουμε στη διάθεσή μας να ενημερώνουμε συστηματικά τον Κλάδο για τα τεκταινόμενα στo επάγγελμα και την κοινωνία χωρίς λογοκρισίες, σκοπιμότητες, ιδιοτέλειες, πάγιες συνδικαλιστικές αυθαιρεσίες και ολέθριες παλαιοκομματικές επιλογές …ηγεμονικής εκτόνωσης, από έλλειμμα αυτογνωσίας οι οποίες κατά κανόνα οδηγούν στην υποτέλεια, την απαξίωση του επαγγέλματος και στη χαοτική κοινωνία της αναξιοπιστίας, της ανεργίας, της αβεβαιότητας, της απόγνωσης. Περαιτέρω, γνωρίζουμε στον πρόεδρο ότι, ακολουθώντας το Σύνταγμα, τους Νόμους και τα καταστατικά των Σωματείων μας θα συναντιόμαστε με τον οποιονδήποτε και αυτό όποτε κρίνουμε εμείς ότι είναι προς το συμφέρον των μελών των Σωματείων μας, σε συνδυασμό φυσικά με τα γενικότερα συμφέροντα του Κλάδου.

07 Δεκεμβρίου 2011

Γιάννης Κορδώσης πρόεδρος Σωματείου ταξί Κορινθίας
Γεώργιος Γιαλής πρόεδρος Συνεταιρισμού Ρ. Ταξί Τρίπολης «Ο Άγιος Χριστόφορος»
Σωτήρης Ροϊνός πρόεδρος Σωματείου ταξί Σπάρτης
Παναγιώτης Οικονόμου γ. γραμματέας Σωματείου ταξί Άργους
             
Υστερόγραφο: ελπίζουμε ότι ο πρόεδρος δεν θα προσπαθήσει να μειώσει την ουσία της επιστολή μας, με αφοριστικές διαθέσεις του τύπου «αυτά δεν λέγονται γιατί διαταράσσουν την ενότητα», ειδικά αυτή την περίοδο που ο κλάδος αγωνίζεται για την απόταξη της ανασφάλειας και την ανάταξή του μετά από την άδικη και καταστροφική επιχειρούμενη παρέμβαση του Ραγκούση.
Αν το πράξει θα του απαντήσουμε εκ νέου. Για να τον προλάβουμε όμως του λέμε ότι τίποτε δεν διαταράσσει την ενότητα του κλάδου· αυτή είναι δεδομένη και σε καμία περίπτωση δεν κινδυνεύει από καλόπιστη κριτική με διάθεση συνεργασίας και προσφοράς, κάτι που αυτός μέχρι και σήμερα, κατά την άποψή μας, αρνείτ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου